Jag behövber dig hjälp! Söker för jobbet.

Antworten
Thomas Bauer
Beiträge: 1
Registriert: 31. Mai 2021 08:22
Wohnort: Spenge

Jag behövber dig hjälp! Söker för jobbet.

Beitrag von Thomas Bauer »

Efter att ha tittat på min Gripen-E-modell och min aptit på Smörgåsbord ledde ditt skola- och utbildningssystem mig till att utveckla följande idé från aktuella globala politiska frågor, eftersom jag är föreläsare i rengöringsteknik.

Etabliering och inrättande av ett kompetens- och utbildningscenter för hygien och perfekt rengöring på sjukhus, vårdhem och byggnader av alla slag på alla möjliga golv- och ytor, med hänsyn till hållbar applikationsteknik genom att bevara naturresurser. Kemisk användning av syror, alkalier såväl som produkter utan ytaktivt ämne är naturligtvis också föremål för skyddet av vår natur.
På 600qm visas alla möjligheter för teori i ett klassrum (25-40 personer) samt övning i sidoområden som enskilda ytor och specialdesignade golvytor.

Jag kan hjälpa till att förbättra och etablera alla moderna aspekter av hygien i dina äldrehem och sjukhus.
Jag har mycket kunskap och erfarenhet inom detta område.

I flera år har jag organiserat den effektiva användningen av hundratals städpersonal och människor med ett brett utbud av maskiner och applikationstekniker.
Efter gymnasiet var jag med tyska väpnade styrkorna (officer, första löjtnant) och varit i lumpen i åtta år och sedan dess avdelningschef i byggnadsrengöring av 700 städpersonal, t ex tio år Applikationsingenjör på ECOLAB och i 5 1/2 år chef för utbildningscenter och föreläsare för rengöringsteknik på Riehemann Reinigungstechnik.

• Lyhörd för kundens behov
• God samarbetsförmåga
• Representativ och vara en god ambassadör för din företag
• Noggrann, strukturerad och systematisk
• Självständig och handlingskraftig
• Förmåga att lyssna och kunna kommunicera budskap
• Positiv attityd

Har jag väckt din nyfikenhet?

Varför i Moder Svea?
Svaret är uppenbart:
Frihet, politisk självbestämmande, neutralitet, inspirerande natur, medborgarnas höga intelligens, kärlek till naturen, förmåga på 50 år att utvecklas från ett fattigt agrarland till en ledande industrination, fascinerande personligheter som Nobel, Strindberg, Bergman, von Linné, Lagerlöf, Milles, Roman, Pettersson, Berwald, Alfvén, Martinson, Johnson, Björn Borg och ABBA för att nämna några.
Jag vet att det är en ära och en ära att kunna engagera sig här.
Jag har lärt mig svenska i 4 - 6 timmar om dagen sedan november 2020 och borde ha avslutat spraklig B2-kunskaper i slutet av mars 2021.
Jag var särskilt entusiastisk över din nationalsång, som kan delas in i tre delar.Kärlek till naturen, historisk prestation och privilegiet att kunna leva och dö i norr.Jag skulle också vilja dö i norr om kanske 30 år, men jag skulle vilja bidra till ditt fantastiska land i ännu 10-15 år och ge ett mycket bra bidrag till det.
I juni kommer vi troligen att vara på semester i Sverige i 3 veckor och ett möte skulle vara möjligt.
Jag är också glad att stå till ditt förfogande för en konversation eller videokonferens med hjälp av kontaktuppgifterna nedan.

Högaktningsfullt
Thomas Bauer
Strangweg 71
32139 Spenge
Thomas.Bauer@riehemann-ohg.de

:-flagge2


Advertisement
Schwedisch bequem online von zu Hause aus lernen - klicke auf das Bild für weitere unverbindliche Informationen:



Tragetasche "Dalapferde" - für weitere Infos hier klicken:

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 7 Gäste